یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨
یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨

منتظر:)

تب دار بد حال؟!

چرا تلاشی تقلایی حرکتی چیزی؟

چرا پس از اینکا من بیرونشون کردم سعی نمیکنن برگردن؟

این نشون میده از اولش انتخابات غلط بوده؟!

دلم برای تعدادی از اونایی که دورشون انداختم تنگ شده؛ دوست داشتم بدونم اونا هم حسی دارن؟ من مکالمات و مکاتباتمون حذف کردم ولی بلاک و مسدودشون نکردم... 

ولی کسی همچنین تقلایی تماسی چیزی...

حتی به او هم گفتم رفته ام ولی اون متهورانه و مغرورانه و خیلی عادی انگار که چیزی نشده جواب داد؛اولش هول کردم و جواب دادم اما الان دیگر هرگز...

نمیدونم ولی حس میکنم حتی برای اونم یک گزینه بودم:) چون نه حالش بده و اتفاقی چتهاش رو با یکی که اتفاقا از دوستان خودم بود دیدم:) خیلی صمیمانه و لطیف تر باهاش حرف می‌زد...اصلا حسی بوده یا من توهم زدم؟ 

از طرف بقیه هم همینطوره انگار کلا هیچی نشده:)

فقط یکی از دوستام خیلی ناراحت شد که میخوام اونو برای همیشه نگه دارم حیفه از دست بره ... 

شاید نگه داری همین یک نفر هم اشتباه باشه چون فقط ناراحت شد نه برای من بلکه برای خودش:)  ولی همین که توجه کرد هم خوبه؛)

دارم فکر میکنم چرا اینا رو دور خودم جمع کرده بوده و بزور نگه داشته بودم؟

برای روز مبادا فقط؟ 

نمیدونم انگار چیز خورم کرده بودن و نمیفهمیدم نگه داشتن اونایی که نمیخوانت حماقته...

الان حس خوبی ندارم اما خیلی سبک تر و بهتر شدم...

هنوزم گاهی دلم براشون تنگ میشه ولی وقتی یادم میاد اونا فراموشم کردن متقاعد میشم منم باید بی‌خیال شم؛)ولی جدا کار سختیه...

ولی دیگه این حرکت از او بعید بود ولی فاقد اهمیت همون چیز (اسم مودبانه ای براش نیافتم خودتون با الفاظ رکیک پر کنید؛ اینجا بچه رد میشه بد آموزی نداشته باشیم) دور و ورش که الکی بهش اعتماد بنفس میدن بعد به موقع حالشو میگرن همونو لایقشن:)  اگه تا الان ایدز نگرفته باشه:)

بقیه هم مترسک بودن یا یه دوست الکی منفعتی که دیگه فایده ندشتن...

حس میکنم برای یافتن دوست واقعی باید ازین سیاره خارج شم ؛ آدمای قابل لمس دورمون همشون پیازن! لایه لایه و نقاب پشت نقاب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد