یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨
یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨

طرح جدید

طرح جدید ۲ 

قرار فاجعه جدیدی ایجاد کنیم !

قبلا شنبه تعطیل بود ولی الان چون جا موندم مجبورم از شنبه شروع کنم.

نمیدونم چطور پیش میره و خب برخلاف همیشه اینو از یک مشاور گرفتم؛ آدم خوبی بنظر میرسید ولی خب به ظاهر که نیس...

مجبور شدم طبق شرایط باشگاه رو ترک کنم و بازم مدارک و کارتم دست استاد بمونه:|  ولی خب اشکال نداره حداقل دغدغه  و استرس باشگاه رو دیگه ندارم و این برای قلبم خیلی خوبه:)

ولی بازم نباید ورزشی ترک کنم وقتی باشگاه نرم ورزش تنها سخته و دیگه انگار میلی ندارم و از طرفی باشگاه بشدت وقت گیره...

بیخیال منو طرح جدید و پیچیدگی برنامه جدید و قدیم عقب افتادن و غیره انگار قراره بمیرم!

از طرفی اعتیاد ب گوشی که مدام چکش میکنم هم یک مسئله است:)

شیطونه میگه بیا همه چیو پاک کن و بریم ؛ما هر چی کشیدم از اعتماد بی جا به آدم‌هاست چرا باز بهشون چسبیدم پیگیرشونیم نمیدونم...

کاش میشد قلبمو از سینه و تیکه اعتمادو از سرم بکنم پرت کنم تو  اشغالی تا راحت شم...

ولی خب نمیشه...

بیخیال برم با طرح جدید اگه نمردم با هم کنار میایم:)

طرح عجیبیه و خب برای یک تنبل مفرح مثل من سخته ولی خب گزینه دومی ندارم .

تازه حسودی هم هست ؛دیروز یکی گفت جنگ با خودتو تموم کن تو این جنگ فقط خودتو میکشی ولی من بازم  دارم به خودم زخم میزنم:) کاش بتونم بیخیال شم و فقط بجنگم و ادامه بدم:)

با آرزوی موفقیت برای خودم

من:)♡

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد