یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨
یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨

کینه ؟!

در طول نه چندان دراز زندگیم همواره سعی کردم به سجایای اخلاقی پایبند باشم!(خودتون میدونید سجایای همون غیبت نکردن و مسخره نکردن و تهمت نزدنو دروغ نگفتن  و انجام ندادن چنین مزخرفاتی ...)

البته چنین کاری اصلا توصیه نمی‌شود هر چی انجام ندید به سودتونه !طی این فرایند بالای ملیارد ها بار من خودمو بخاطر چنین افعالی نفرین کردم ...

چون برخلاف من بقیه کلا به این کار اعتقادی ندارن و هرچی ما صادق و یه رو بودم اونا پیاز و هزار لا و هزار حقه و پیچش:) زمین برای عادم ساده و احمق زیادی کثیفه !

از حق نگذریم  منم بدجنسیایی داشتم  ولی نسبت به بقیه متفاوته.. البته سگ کینه بودنمون عرض میکنم ک به بدترین حالت انتقام میگیرم:) بزار به سزای اعمالشون برسون دوباره تکرار نکنن :)

اصلا چی شد اینقدر پیچیده شد مگه چه مرگشونه چرا خیلی ساده و بی ریا زندگی نمیکنن؟ 

همشون تون مون دارن عین سگ دروغ میگن و حقه میزنن و بقیه رو پله میکنن ! 

یه مدت تصمیم گرفتم منم مثل اونا شم اولش خوب پیش رفت اما از وسطش حس کردم دیگه نمیتونم؛ دیگه نفسم بالا نمیاد؛ دارم میمیرم؛ نتونستم...

و تصمیم گرفتم همون احمق قبل بمونه اما نه همون احمق قبلی!یه احمق جدید با سیاست ! 

بهتر شدم اما باز همچنان در حال رکب خوردن و پشت پا خوردنم! ولی از قبل پیشرفت قابل توجهی داشتم و به خودم افتخار میکنم:)

دلم میخواد ازین سیاره برم به جایی که یه مشت احمق ساده عین خودم زندگی کنم !  چون فک کنم اگه همین جت بمونم و بخوام با اینا تصویه حساب کنم دیگه فکر نکنم زنده بمونن؛)

نظرات 6 + ارسال نظر
نشان پنج‌شنبه 2 آذر 1402 ساعت 23:30

یک لحظه فکر کردم هنگ اور شده من در اون زمان اومدم اینا رو نوشتم
خیلی شبیه حرفای مته

کسی چه میدونه شاید من روح درونتم اومدم حرفایی که نمیتونی بگی رو بگم کمی خالی شی

ماهش پنج‌شنبه 2 آذر 1402 ساعت 23:51 http://badeyedel.blogsky.com

بزن قدش مثل همیم

آخ جون یکی مثل من *-* ولی شیوه رو عوض کن این شیوه فایده نداره

ماهش جمعه 3 آذر 1402 ساعت 15:57 http://badeyedel.blogsky.com

فایده ی مادی نداره ولی فایده ی معنوی داره

منم از آدم ها کینه دارم نمی دونم باید چه جوری ببخشم، میگن باید گریه کنی اما من گریه م نمیاد

بخشیدن هم یه مصیبته ببخشی که اونا تنبیه نمیشن دوباره تکرار میکنن گریه هم چشمو ضعیف میکنه فایده نداره ؛تازه مشکلی حل نمیکنه فقط انتقام خوبه بزنیم پارشون کنیم دلمون خنک شه این مسخره بازیا چیه

ماهش جمعه 3 آذر 1402 ساعت 17:23 http://badeyedel.blogsky.com

انتقام که خوبه اما اون رنجش قلبت بعد انتقام برطرف نمیشه بازم باهات هست هر جا میری هست انگار دلچرکینی پس مجبوریم ببخشیم به خاطر خودمون

ولی حداقل دلم خنک میشه وای خدا دقیقا عذاب وجدان بعد انتقام هم دارم که ناراحت میشم اذیتشون کردم ولی اگه ببخشیم هم که اونا متوجه اشتباهشون نمیشن ازشون متنفرم کاش منقرض شن آخه بی تر ادبا این چه کاریه میکنید که آدم نمیدونه چه پاسخی بهتون بده که نه سیخ بسوزه نه کباب

ماهش شنبه 4 آذر 1402 ساعت 14:14 http://badeyedel.blogsky.com

دیشب یه چیزی خوندم خلاصه ش میشد وقتی از یکی تنفر و کینه داری با یه طناب کارمایی بهش وصلی و تو چرخه ی قربانی و انتقام قرار می گیری فقط وقتی می تونی خلاص شی که ببخشی و رها کنی

این بدهبخاطر جرم اونا بیفتیم تو چرخهیه چیزی بود گفته بود ببخش ولی فراموش نکن اونم خوبه من سعی کردم به جای انتقام باهاشون کات کنم و قطع ارتباط کنم و هرگز نبینمشون ولی بازم طبق شرایط میبینمشون و کاراشون میاد جلوی چشمواقعا بخشیدن کار سختیه ولی مشکل اونجاست که وقتی بعضیا رو میبخشی دوباره بهت ضربه میزنن و دوباره ازشون ناراحت میشم هوففف

ماهش شنبه 4 آذر 1402 ساعت 18:44 http://badeyedel.blogsky.com

آره دقیقا همیشه قربانی اونایی

تف بهشونامیدوارم منقرض شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد