یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨
یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨

من باب خریت

قبلا فکر میکردم دیدن زجر کشیدن کسی که ازش نفرت دارم حالمو بهتر میکنه.

اصلا از فکر کردن به عذاب کشیدنش آرومم میکرد.

 ولی حالا دارم زجرشو و اشکشو میبینم حس بدی دارم.

انگار میخوام براش گریه کنم.

پیچیدست....

وقتی کمک خواست کمکش کردم 

ولی وقتی موفق شد نه تنها کمکم نکرد بلکه

بهم نارو زد

حقه زد

بهم پشت کرد

خیانت کرد

منو دور انداخت

تحقیرم کرد

جشنشو با اونا گرفت

باهام دو سال قهر کرد

منو از زندگیش حذف کرد

کمکم نکرد

ازم دوری کرد

آدم حسابم نکرد

ولی من احمق بازم برای ناراحتیش ناراحتم:!

باوا خریت تا چه حد یکی به منم احمق حالی کنه اون تو رو دور انداخت و هر ضربه ای که تونست زد ولی تو خر بازم براش ناراحتی! 

لعنت به من ...

الان پاشو خوشحال باش که همچین نجاستی  داره زجر میکشه اون ازت متنفره تو هم متنفر باش..

کاش میتونستم قلبمو از سینم خارج کنم و بندازمش جلوی سگ ولی نمیشه اصلا یه عده چجوری میتونن مثل این یارو باشن؟

دارم با تمام وجود سعی میکنم خودمو قانع کنم حقشه ولی نمیتونم:) 

خاک بر سر من:!

اصلا  یه چیز دیگه اون الان ناراحته یه خرق هست که کمکش کنه ولی من هیچوقت کسیو نداشتم بهش حسودی کن خب

چرا ناراحتی حسودی کن

چرا اونقدر باید خر باشم که واسه چنین موجود حقیری ناراحت شم

از لحاظ لفظی میخوام برم ببینمش و از رنجش لذت ببرم ولی ذاتا اگه برم قطعا کمکش میکنم و دلداریش میدم پس نمیرم 

حداقل با این بهانه که بها دادن به همچین نجاساتی باعث ادامه رفتار کثیفشون میشه...

ضمنن باید اعلام کنه که چون کسی نبود که بهش بگم برای اون حیوون ناراحتم دارم با وبلاگم حرف میزنم و بقیه دارن اون حیوونو دلداری میدن:) 

و اگه من مشکلی داشته باشم صگ برام پارس نمیکنه....

کلا حیوون پرستن...

خوبه حداقل وبلاگمو دارم که باهاش حرف بزنم ...

البته هنوز ...




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد