یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨
یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨

echo


سلام، سلام

کسی اون بیرون هست

من که هیچ صدایی نمیشنوم

تنهای تنها

نمیدونم دنیام کجاست (اطرافیانم به چی مشغول شده اند)، ولی دلم براش تنگ شده

روی لبه هستم و مثل یک دیوانه اسمم رو با تمام نفسم فریاد میزنم

بعضی وقتا که چشامو میبندم وانمود میکنم که حالم خوبه، اما کافی نیست (  نمیتونم )

چون بازتابِ صدام

تنها صدایی هست که بهم برمیگرده

سایه ام ( خاطراتم )

تنها دوستیه که دارم

گوش کن 

حتی اگه نجوا تمامِ چیزی هستش که میتونی به من بدی، برای من ارزش داره

ولی اونم نیست

میتونستی بیای و نجاتم بدی

این جنونو از سرم بیرون کنی

روی لبه هستم و مثل یک دیوانه اسمم رو با تمام نفسم فریاد میزنم

بعضی وقتا که چشامو میبندم وانمود میکنم که حالم خوبه، اما کافی نیست ( نمیتونم )

چون بازتابِ صدام

تنها صدایی هست که بهم برمیگرده

سایه ام

تنها دوستیه که دارم

نمیخوام قبولش کنم

میخوام دوباره زنده بشم و

بتونم دوباره تورو ببینم

نمیخوام قبولش کنم

میخوام دوباره زنده بشم و

بتونم دوباره تورو ببینم

ولی تا اون موقع

فقط بازتاب صدام

سایه ام

تنها دوست من

مروی لبه هستم و مثل یک دیوانه اسمم رو با تمام نفسم فریاد میزنم

بعضی وقتا که چشامو میبندم وانمود میکنم که حالم خوبه، اما کافی نیست ( نمیتونم )

چون بازتاب صدام

اَوه سایه ام

سلام، سلام

کسی هست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد