یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨
یک قلم متن

یک قلم متن

وبلاگی پر از چندیات بی ربط ✨

این خیلی خوب بود

نگات کردن یه دقیقه یادم رفت چی میخواستم بگم چون محو زیبایی تویی که داری اینو میخونی شدم خب هروقت خسته شدی دلت میخواد کنار بکشی تسلیم بشی با خودت بگو من خسته نمیشم خستگی وجود نداره بارها بارها تلاش میکنم تا به هدفم برسم من جا نمیزنم تسلیم نمیشم هرچقدرم که شکست بخورم قوی تر از قبل بلند میشم و بیشتر تلاش میکنم اگه با خودت فک میکنی و میگی من هیچ اینده ای ندارم من نمی تونم موفق بشم به این فک کن که مگه تو چی از ادمایی که موفق شدن کم داری؟ خوشگلی خوش اخلاقی خوش اندامی و......... چی از بقیه کم داری که نتونی موفق شی؟ هر اتفاقی هم بیوفته مثل مشکل خانوادگی یا هرچیزه دیگه هیچکس حق خراب کردن زندگی تورو نداره بهشون اجازه نده تو زندگیت دخالت کنن تلاش که تا به هدفت برسی:) تو بی نقصی از هر لحاظ که فکرشو بکنی و یه ببعیم کنارتون همیشه هست که غر بزنید سرش خالی شید..) :


مال این ویدیو تو نماشا بود ولی جدا عالی بود ممنون از نویسندش♡♡https://www.namasha.com/v/4qRbtR2o


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد